'המשמר החברתי': דרעי הוא השר החברתי ביותר בממשלה

    שר הפנים דרעי מקבל את המקום הראשון כשר החברתי ביותר בממשלה, אחריו שר הבינוי גלנט ושר הדתות אזולאי. בין חברי הכנסת החרדים מהקואליציה שמככבים בראש הרשימה, נמצאים יואב בן צור, יצחק כהן, יעקב מרגי ואורי מקלב.
    איתי גדסי 10 Comment on 'המשמר החברתי': דרעי הוא השר החברתי ביותר בממשלה

    יו"ר ש"ס, שר הפנים, הנגב והגליל, אריה דרעי הוא השר החברתי ביותר בממשלה, כך עולה מנתוני "המשמר החברתי" הסוקר את פעילותם של חברי הכנסת והשרים • ההפתעה הגדולה: השר הכי פחות חברתי הוא שר הבריאות יעקב ליצמן

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    שר הפנים דרעי מקבל את המקום הראשון כשר החברתי ביותר בממשלה, אחריו שר הבינוי גלנט ושר הדתות אזולאי. בין חברי הכנסת החרדים מהקואליציה שמככבים בראש הרשימה, נמצאים יואב בן צור, יצחק כהן, יעקב מרגי ואורי מקלב.
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, שר הפנים, הנגב והגליל, אריה דרעי הוא השר החברתי ביותר בממשלה, כך עולה מנתוני "המשמר החברתי" הסוקר את פעילותם של חברי הכנסת והשרים. ההפתעה הגדולה: השר הכי פחות חברתי הוא שר הבריאות יעקב ליצמן.

    המשמר החברתי מפרסם את דירוג הח"כים למושב הקיץ של 2015: איציק שמולי וחיליק בר מ'המחנה הציוני' שוב בראש המדד; בתחתית – יהודה גליק ליכוד. מירי רגב עלתה בדירוג, וסגן השר מייקל אורן בולט לרעה מבין הח"כים של מפלגת כולנו.

    מרבית המקומות הגבוהים של המדד החברתי נתפסו על ידי ח"כים ממרצ ומפלגת העבודה. בראש דירוג הסיעות נמצאת מרצ, ואחריה, בדירוג כמעט זהה, המחנה הציוני ויש עתיד.

    גם במחנה הציוני וגם ביש עתיד, החוליות החלשות של החקיקה החברתית הן דווקא ראשי הסיעה או מי שמתיימרים להנהיג אותן: מי שמנע מ"יש עתיד" לתפוש את המקום השני לבדה הוא יו"ר הסיעה, ח"כ יאיר לפיד, שהגיע לאחד המקומות האחרונים מבין כלל הח"כים של האופוזיציה, בשל היעדרויות רבות מהכנסת – בגינן אף נקנס על ידי ועדת האתיקה.

    מטבע הדברים, בראש המדד עומדים חברי כנסת מהאופוזיציה, אשר אינם מחויבים במשמעת קואליציונית, ומפילים חוקים של האופוזיציה.

    דרעי ראשון מבין השרים

    שר הפנים דרעי מקבל את המקום הראשון כשר החברתי ביותר בממשלה, אחריו שר הבינוי גלנט ושר הדתות אזולאי. בין חברי הכנסת החרדים מהקואליציה שמככבים בראש הרשימה, נמצאים יואב בן צור, יצחק כהן, יעקב מרגי ואורי מקלב.

    במקום האחרון במדד החברתי נמצא ח"כ הליכוד החדש יהודה גליק, שבזכותו, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) "התקדם" מהמקום האחרון במדד הקודם, אל המקום הלפני-אחרון. ח"כ נאווה בוקר (ליכוד), הגיעה למקום ה-116, ויריב לוין הגיע למקום ה-115.

    דרעי הגיב על תוצאות המדד ואמר כי "הדאגה לחלשים, לשכבות המוחלשות ובכלל הנושאים החברתיים הם בראש מעייני ובראש סולם העדיפות שלי. הבטחתי לפני הבחירות שנפעל בנושאים החברתיים בכל הכוח ונדאג לאלה שאין מי שידאג להם וחברי ואני בש״ס עושים זאת מדי יום. אנחנו נמצאים כעת בעיצומם של דיוני התקציב לשנתיים הקרובות וגם כעת אני נאבק למען הנושאים החברתיים במשרדים שאני עומד בראשם ובשלל נושאים אחרים שיסייעו לשכבות המוחלשות".



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      רבי אריה הצדיק
      סוף הכבוד לבוא עוד ש"ס תגיע לימים היפים אתך מלך שלנו

    2. 9

      אין עליך אריה
      בזכותך מלא בחורי ישיבות יוצאים לקמפ
      יש ישיבות שרק בגלל התקציב הזה יצאו לקמפ
      אריה לראשות הממשלה בקרוב

    3. 7

      חי חי חי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      אהההההה חה חה חחחחחחחחחחחח חחחחחחח חחחחחחח חחחחחח חחחחח

      בתשעת הימים כזו בדיחה מצחיקה מילא באדר בפורים למה עכשיו?

    4. 6

      "אשרי" המאמין

      אני לא מוצא ולו דבר אחד משמעותי שקשור לכל העם בעיניין חברתי.

      לדוגמא קצבת ילדים, טיפולי שיניים.

      הוא הבטיח מע"מ 0 על מוצרי יסוד

      ו………………………………………… סיפור ארוך נישאר לנו ביד אבל כלום כלום לא תכלס לכל העם היושב בציון.

    5. 5

      יורם חצוף אתה לא יחיד לצערינו קנאי במקום לומר תודה לא רק על זה על כל מה שעשתה ש"ס [יחד עם דגל] אבל ממש לא רק איתם ,תראה עוד מישהו מהחרדים שעשה מה שעשה אריה מי הוריד לך את הנסיעות בתחבורה בישראל לדוגמא אז כדי שתורידו פרופילים אתה והחברים שלך

    6. 4

      כואב לכם לשמוע אבל
      אריה יש עליו ברכה של גדולי הדור
      יש כאלה שקשה להם לראות שהיהדות החרדית מצליחה

    7. 3

      הוא הוריד את המע"מ על התח"צ שהעמך נהנים מזה יום יום ועל כך יבורך

    8. 2

      זה בחצר של אריה דרעי עשו את הסקר הזה

    9. 1

      לא יעזור לכם כלום מרן בשמיים מתפלל עלינו ועל התנועה הקדושה שתצליח ובראשה לאריה הגדול, כל הקנאים שכואב להם שיקחו אקמול
      וחץ מזה הסקרים האלה רק באינטרנט וברשת , מה אם כל בני התורה שנאמנים לתנועה ושאין לה את כל הטכנולוגיה כדי להשתתף בסקר כוחה של ש"ס גדולה ורק תמשיך לגדול בעזרת ה' והלואי שמשיח יבוא בקרוב ושבאמת הניסיון של גדולי התורה ליתאחד אם המפלגה ההיא יצליח וש"ס תחזור להיות המפלגה הגדולה של פעם -התאחדות הספרדים שומרי התורה והמצוות בארץ ישראל, וכן וגם אלו שעזבו לליכוד בגלל המחלוקת שקרתה. בעזרת ה' נעשה ונצליח… אנחנו באמת לא צריכים סקרים!